Saturday, July 23, 2011

PRIMĂVARĂ TÂRZIE - LATE SPRING


bătrânul meu mă onorează şi, de ceva vreme, este cea mai accesată postare de pe "two cents about romania"... este singurul loc unde mai am fotografii de-ale mele...


my old man honours me and, for some time, he is the most viewed post on "two cents about romania"... it's the only place where I also have posted pictures 


există câte o temă pentru câte o săptămână, şi fiecare membru trebuie să posteze cel puţin o imagine la fiecare temă, maxim una pe zi...
mi-ar fi plăcut să fiu mai activ, dar acestea sunt celelalte poze ale mele de pe acest site...

there is a topic for every week, and all the members have to post at least one picture for every topic, no more than a picture daily...
I wished to be more active, but these are the other shots of mine from this site...