Tuesday, November 29, 2011

ACOLO, SUS - UP THERE

EVANESCENCE - Angel of Mine

"eşti tot ce am nevoie să văd
zâmbetul şi lumina ta sunt soarele meu
râde şi vino şi priveşte în mine
stropi din lumina lunii mă spală
pot să-ţi arăt ce eşti tu pentru mine?

îngerul meu, pot să-ţi mulţumesc?
m-ai salvat de-atâtea şi-atâtea ori
îngerule, trebuie să mărturisesc
eşti tu cel ce întotdeauna îmi dai putere
şi nu ştiu unde-aş fi fără tine

după atâţia ani şi ani de zile, un lucru e adevărat
vocea statornică din inima mea eşti tu
mă atingi, şi simt că sunt parte din tine
venerez fiecare zi ce o petrec cu tine
şi tot ce sunt, ajung până la urmă la tine
...
înapoi în braţele îngerului meu
înapoi în liniştea pe care atât de mult o iubesc
înapoi în braţele îngerului meu în sfârşit mă odihnesc 
dându-ţi un dar ce să-ţi amintească de mine

îngerul meu, pot să-ţi mulţumesc?
m-ai salvat de-atâtea şi-atâtea ori
îngerule, trebuie să mărturisesc
tu eşti cel ce întotdeauna îmi dai putere
şi nu ştiu unde-aş fi fără tine
...fără tine"


"you are everything I need to see
smile and sunlight makes sunlight to me
laugh and come and look into me
drips of moonlight washing over me
can I show you what you are fro me?

angel of mine, can I thank you
you have saved me time and time again
angel, I must confess
it's you that always gives me strength
and I don't know where I'd be without you

after all these years, one thing is true
constant voice within my heart is you
you touch me, I feel I'm moving into you
all the things I am come down to you
...
back in the arms of my angel
back to the peace that I so love
back in the arms of my angel I can finally rest
giving you a gift that you remind me

angel of mine, can I thank you?
you have saved me time and time again
angel, I must confess
it's you that always gives me strength
and I don't know where I'd be without you
... without you"



am auzit că undeva, acolo sus,... există...

I heard that somewhere up-there,... there is...