Saturday, December 17, 2011

... SPRE CER? - ... TO HEAVEN?

... o piesă fără de care Povestea Muzicii nu ar fi întreagă... ascultă deci din acordurile fără vârstă...
... The Story of Music cannot be entire without this song... so, listen some of the timeless tunes...

LED ZEPPELIN - Stairway To Heaven



am urcat...
uneori treptele m-au dus pe drumul destinului... uneori eu le-am răsucit în piatră, să le arăt calea mea...
am avut nevoie de răgaz, de odihnă... poate uneori a trebuit să cobor... ca apoi să urc din nou...

ce urmează, ce mă aşteaptă după colţ?
mai e mult?
care-mi va fi locul?
voi mai avea, oare, vreunul, al meu?

dă-mi mâna...

I climbed up...
sometimes the stairs took me on the path of destiny... sometimes I twisted them in stone, to show them my way...
I needed pause, some rest... maybe  I had to go back down... to be able to go up again...


what's next, what is waiting for me beyond the corner?
is there a lot ahead?
what will be my place?
will I really have one, to be mine?


give me your hand...